nittra050_1Antons bilder från förra onsdagen ligger nu i en mapp på min dator, som jag kommer dela med mig här på bloggen allt eftersom. Så när ni ser någon  extra fin bild, som ovan, är den knäppt av ingen annan än duktiga Anton!

Jag & min GIT-kompanjon har varit rätt effektiva de senaste dagarna vilket har resulterat i att vi har jobbat ihop lite ledighet, eller.. Ledighet och ledighet, tentaplugget ska kickas igång på riktigt nu, men det är skönt att slippa timmarna i skolan iallafall! Så imorgon behövs bara en liten sak fixas på en uppgift, därefter är vi lediga från skolan fram tills tisdag. Dock kommer nog mycket tid spenderas där i alla fall, då det är perfekta stället att sitta och plugga på med klassen, men att känna sig lite mer fri med sin tid känns jättehärligt! Vi har aldrig haft så här lite lektionsledd tid någonsin tror jag bestämt!

Förutom att plugga, lägger jag ner min tid på hunden & träning. Sedan på såna där saker som gör livet lite extra kvalitésfyllt, som igår kom bästa Mimmi på besök och höll oss sällskap ända tills imorse, vi hade som ett litet pyjamasparty; hon, jag & Nittra, och tanken var att vi skulle morgonträna, i själva verket blev det en morgonpromenad med Nittra & en lång och god frukost framför tvn istället. Tanken var ju god i alla fall!

 

