Trots att jag skulle få sovmorgon till sju i morse, vaknade jag i vanlig ordning kring si så där halv sex, och tyckte det var bäst att kliva upp och ta den där morgonpromenad i alla fall.. Vi möttes av ett kallt klimat, men efter bara några minuter ute började solen visa sig. Så mysigt, och världens lugnaste sätt att börja dagen på.!

Att börja föreläsningarna redan klockan åtta är lite ovan, att inte få den där extra timmen på morgonen som gör så himla mycket är lite jobbigt. Men man vänjer sig, sakta men säkert!

När jag kom hem var det fortfarande helt underbart väder ute, så jag passade på att snöra på mig mina nya springskor, med mig hade jag Nittra som vän, men i syfte om att hon skulle bli upphämtad av uppfödarEva för att fortsätta sin färd till Övik, & jag fick fortsätta mina åtta kilometer själv. Anledningen varför jag lämnar hem Nittra är många, just nu känner jag att jag inte har den tiden, & istället för att gå runt och ha dåligt samvete, har hon det bättre hos mamma&pappa & de andra hundarna!

När jag nästan var hemma stötte jag på Mimmi som var ute och irrade omkring på fel sida om universitetet, inte helt fel tycker jag, för jag fick någon att lösa alla världsproblem som vi har i livet, över en god kopp te. finemang!

Resten av min dag har spenderats med Agnes & Martin, tacos, efterrätt & plugghjälp & mycket skratt, underbara skogisar, vad hade jag gjort utan er? Men vet ni, nu är det dags att sova, imorgon väntar en hel dag med plugg med ett avbrott för träning med Nils på Iksu, jag har en stark känsla av att jag kommer att dö. typ. 

