Istället för att dra på mig den där svarta klänningen, högklackat, locka håret & måla naglarna samt läpparna i en röd nyans så satt jag hemma & var hundvakt åt Engmans stövarvalp igår kväll, även fast det vankade festligheter på skogis. Men det har varit mycket av den varan den senaste tiden, så en lugn kväll efter en hel dag med skola & träning kändes rätt skönt faktiskt.! 

Bosse, som den där lilla knodden heter har övernattat i min säng, och efter ett dygn med varandra börjar jag tro att stövare har en hjärncell mindre än alla andra hundraser. Men han är söt som socker som tur är!

Söndag alltså; plugg, träning, återlämning av hund & umgänge med fina vänner vankas. Men först ska jag äta upp kvargen, njuta av min tekopp & kolla på bilder från vindelälvsdraget. Morgonstund har  verkligen guld i mun.!

Hur som helst, godmorgon alla fina, hoppas ni får en underbar söndag!

ImageImage

