Klockan har slagit halv tio denna onsdagsmorgon, ändå har jag hunnit tagit hand om tvätt & pluggat på morgonkvisten, och nu sitter jag & belönar mig med en tekopp efter ett samtal med mormor. Effektiv morgon!

Om en timme ska jag möta upp Mimmi på iksu, ett styrkepass & ett spinningpass väntar innan räkneövningar på skolan vankas. I jämförelse känns träningen hundra gånger roligare, så idag ska vi verkligen släppa allt annat & köra järnet. Ihhh!

Därefter väntar middag med bästa Agnes & Martin & en hel kväll med plugg. Allt annat än träning & plugg hamnar lite på eftersläpp denna vecka, tur att frysen är fylld med matlådor & att jag har en sambo som tar hand om hushållet när jag knappt är hemma något…!

Annars går jag runt och är glad över att det snart är torsdag, och då ska vi fira fina Hanna i umgänge med fina jägmästare. Vardagslyx! Sedan på lördag åker jag med Engman till Västerås för att spendera några dagar med efterlängtade Sofie, åh! & efter det har jag en veckas påsklov hemma i övik med en välspäckad planerad agenda. & ja! Jag & Rebecka har anmält oss till tjejmilen i år igen, så nu väntar jag bara att hon ska komma hem från Usa i sommar så kan vi börja träna tillsammans. Och jag älskar att träningen verkligen har blivit en del i vardagen, och att jag har så fina träningsvänner. 

Kort sagt, det gör inget att min vecka innehåller lite fritid just nu, för snart väntar LEDIGHET! Så underbart.

