Att vara pigg på morgonen verkar inte vara min grej längre, uschfyochblä, tills jag tittade ut genom fönstret, – Strålande sol & fullkomligt underbart ute. amazing! 

Ekonomikursen är rätt tung, måste jag säga. Men vi fick sluta tidigt, så vi traskade i väg glada i hågen för att slutpröva den där västen, den som skulle kunna ta dig till Paris & tillbaka. Den där västen folk tycker är ful som stryck, den där västen som är bland de dyraste sakerna som jag äger, nåväl, dyraste klädesplagget jag äger. Ibland är det konstigt hur man resonerar kring saker och ting, den där västen, är nog en sak som hör dit. Bildbevis? Det kommer, på lördag, då den invigs på våran, 12/17, västsittning.

Annars har jag & Mimmi suttit ute på vår balkong som vi har gjort vårfin, lappat sol, druckit världens godaste smoothie, diskuterat världsproblem, & pluggat ekonomi. Nu ikväll har vi tillsammans med Linnea, och många andra då, genomlidit en fysträning, men åh, vet ni, träning är kul.!

Två kapitel av vårt skogsekonomihäfte ska vara genomläst innan jag gör punkt för denna dag. Så lite te på det här, så ska det nog gå bra.

& åh, vad tomt det är utan min finafinafina schäfer. Och nedan, lite tänkvärda ord till er alla som behöver det. KRAM!

