Hela natten har jag pendlat mellan att vaknat av ilningar i kroppen av kyla eller att svetten har runnit, klev tillslut upp och tog en lång dusch samt tryckte i mig lite värktabletter för att sedan somna om igen. Det verkar ha hjälp, som tur är!! Finns ingen chans i världen att jag har tid att bli sjuk nu.

Skippade träningen idag för att inte bryta ut något, men jag har haft fullt upp ändå, på något konstigt vis.. Suttit & räknat på ekonomi tills huvudet har snurrat, gått på kursvalsinfomation, så att huvudet har snurrat ytterligare, men kommit därifrån lite klokare. Som tur är.

Sedan har jag haft en sån där alldeles mysig kväll, som man verkligen behöver ibland, utan plugg, med finaste Agnes & Martin som var över på middag & mys. & jag kan inte säga det nog många gånger, men jägmästareprogrammet har verkligen gjort mig rik på vänskap! ❤

Imorgon väntar en riktigt plugg, & tränardag, sånt som inte blev av ikväll, så bäst att få lite sömn.

KRAM!

