Vaknade upp i panikångest två gånger i natt, och tände upp rummet och satte mig i sängen och började rabbla formler & sammanhang, skadad, ja? Trots lite sömn som försvann i natt kan jag aldrig sova på morgonen innan tenta, är nog alldeles för rädd att försova mig! Trots att jag har tre  vänner som hör av sig på morgonen, just för att det inte ska hända…

Tentan är den svåraste jag har skrivit, och det trodde jag matematiskstatistiken skulle leda, ett bra tag till, men det kunde visst bli svårare.. Som tur är jag inte den enda som delar denna åsikt, så nu är det bara vänta att se. suck.

Jag kände mig inte på världens bästa humör efter att suttit med tentan i nästan sex timmar, och dessutom började tröttheten smyga på. Brukar aldrig sova på dagen men gick och la mig direkt & somnade på studs. Jag tror inte min kropp (iallafall inte mitt huvud, uppenbarligen, är van att vara sjuk!) men kände mig piggare & från att ha haft en veckas  sjuk-uppehåll från träningen, var jag & Agnes & tränade styrka nu på kvällskanten. Så skönt, och vad jag blev ännu piggare av att få ut lite dålig laddad energi som legat och grott hela dagen! Vad lite sömn & träning kan göra 🙂

Klagade av mig lite på Sofie innan jag åkte iväg på träningen och fick tillbaka detta, blev tårögd av glädje, men varför tusan bor vi så långt ifrån varandra?? & vet ni, hon är med om något häftigt, gå in och läs HÄR! Galet grym tjej det där minsann, det är en sak som är säkert.! 

Dessa tänkvärda ord har jag burit med mig hela kvällen, tänk vad en person kan påverka en annan, fascinerande!!

Tänk vad mycket runtom du har som ger massor av energi: Klassen, vänner, familj, roligheter att se fram emot, ett sjukt bra träningsflow när du blir frisk igen, du besitter dessutom det allra varmaste, snällaste hjärta en människa kan ha & är en galet söt tjej. Dessutom har du ju superfina hundar i ditt liv, även om de just nu befinner sig en liten bit bort. Massor av fint som ger dig energi, right?!

Tusen kramar vännen, allt kommer lösa sig, det gör det alltid!

Med ett nytt energiförråd fylld med positiv energi, väntas kursstart imorgon, luncha i stan, i förhoppningsvis sol med tjejerna, & göra sånt där som är nödvändigt och kommit lite på sidan av sjukhet och tentaplugg. För på torsdag vankas fjällen, det är sååå nära så att jag nästan kan känna lukten av det. & jag får även träffa älsklingsNittris. U n d e r b a r t.

