1.fjällhund 1.majahundar 1.sareköron 1fjäll 2.mimmi 2.nittrafjäll pic.mimmi&ninTre dagar, en dag med skidor & två dagar med kängor. Blandat väder, men mesta dels uppehåll & soligt. Vilket har resulterat i en mindre fin bränna för oss alla.

Bilderna får tala för sig själva, men vi har haft det fantastiskt, och jag hade kunnat stanna flera dagar till. Men vi är tillbaka i Umeå, denna gång har jag hunden med mig. Vilket jag är tacksam över, sambofritt & lägenheten känns ekande tom så det känns skönt med lite sällskap här.

Tillsist vill gratta alla vorstehekipage som gått till pris denna helg, & efter denna helg har jag blivit ännu mer sugen på att byta ras. Men det lär dröja ytterligare, det räcker och blir över att ha tid med en i min livssituation just nu.

Några tekoppar för att bota min onda hals, och ljudet av en sovandes schäfer samt lite catch-up plugg får avsluta en hejdundrans fin helg alltså.

 

