Vår föreläsare slutade prata en timme tidigare idag, den timmen spenderades väl utomhus med Nittra. Snön här i Umeå har försvunnit i en rasande takt den senaste tiden, det gillar vi! För vi längtar efter att kunna ta oss ut i skogen och spåra massvis!

Jag & Nittra fyndade ett upptinat skogsparti där vi stannade och tränade uppletande, och oj, vilken arbetsglädje hunden fick. Märks rätt tydligt att träningen har blivit mindre på äldre dar… Men mot bättre tider, och träningen ska komma igång igen!

Som tur har jag ett gäng skogsmullar till klasskamrater som lovat att följa med ut i skogen senare i vår & träna hund, känns som jag hamnat rätt va.. ; ) 

En långpromenad med både min egen & sambohund. Bästa uppladdningen inför en annars rätt pluggande dag. 

Dags att mysa ner mig med en tekopp i soffan med lite plugg, sedan ska Nittra få sig en kvällspromenad med lite träning & därefter relaxmys i badkaret för mig. En helt okej måndagskväll må jag erkänna!

Och ni, hur fin är inte världens bästa Sarek på en skala. Finast.

Image

