Ingen i Umeå har nog kunnat undgå vilket underbart vårväder det har varit idag, fullkomligt fantastiskt! Tog en långpromenad med hundarna i morse & redan då, värmde solen härligt mot huden. När byggarbetarna sätter igång utanför fönstret är det bara att kliva upp, perfekt väckarklocka med andra ord, men en sovmorgon hade suttit finfint.

Mimmi ringde på eftermiddagen och bjöd in sig själv på en promenad och middag, och jag blir bara lycklig av lite sällskap i form av henne, så jag nappade snabbt. Sagt & gjort, en promenad till Mimmi för att hämtade upp henne, med mig fick jag även ett par nya träningsskor av märket adidas & de är så där alldeles underbart rosa. Hoppsan så det kan gå! De nya skorna inviges redan på kvällens bodypump-pass, och visst, för mig är det inga skor som slår märket nike, men hör och häpna, så var dessa inte så pjåkiga, så är numera ägare till (ännu ett par) rosa träningsskor. träningsglädje!

Klockan börjar närma sig nio, jag ska dra på mig ett lager till med kläder, handduken på huvudet ska kanske göras något åt, därefter ska jag & Nittra knata bort till campus, vi ska nämligen agera hejarklack när några jägmästare ska möta idrottslärarna i fotboll! & jag som sa till mig själv att sova tidigt ikväll, varför håller man aldrig sina morgonlöften för…?

Trevlig onsdag!!! ❤

