Om ni väljer att klicka in just precis HÄR, kan ni läsa om något som väntar mig & mina klasskamrater. Våra tvåor är iväg på södra sverigeresan & bloggar om en sex-veckors lång resa, genom södra delarna av Sverige. Visst är det ett tag innan vi sticker iväg på den, men redan i augusti har vi våran norra Sverigeresa, kanske den resa som vi längtar mest till, i 2½ vecka ska vi glassa runt i våra mest underbara delar av Sverige, och samtidigt undervisas. För bra! Vi har börjat planera, spåna & klura, och det känns verkligen jättespännande!! De som vill får även ta med sig hundarna… Kanske världens bästa utbildning?!

Annars har jag bott i min craftväska de senaste dagarna, åkt tidigt ifrån lägenheten och kommit hem senare än senast. Det absolut bästa är att jag har kunnat packa med mig Nittra varje dag, hon & Alex hund har blivit hundgårdsambosar, och verkar trivas bra ihop. Det är en otrolig tillgång att ha hundarna ståendes alldeles intill skolan, som på luncherna kan man passa på att ta en längre promenad med de & pausa från plugget!

Klockan tickar på, skumma genom det sista inför morgonens tenta. Efter tentan har jag mycket som jag vill hinna med, hur var det med att prioritera…? 

Image

