Laget utan dåliga ursäkter; medlemmar av mig, Mimmi, Sara, Linnea & Per, har tagit oss genom en mils löpning i stekande sol, folktäta bestånd & urfestlig tillställning.! Helt underbar känsla med andra ord.

Vi tog oss runt, även om man trodde både en och två gånger att döden var nära! Bästa Agnes & Martin agerade support, och summan av allt var en riiiiiiiktigt rolig kväll som jag mer än gärna gör om. Stötte på ett par bekanta öviksansikten också, så roligt att träffa folk hemifrån!
Imorgon står veckans tredje exkursionsdag på schemat, idag har Nittris fått hängt med och inventerat skog. Så. Himla. Underbart. Att få ha med sig hund på lektionstid..!
Jag ska passa på att pussa rejält på min fina schäfer för imorgon åker hon hem för sommarlov, men jag blir kvar ytterligare tre veckor. Slutspurten i skolan gäller, ett tentaresultat fick vi tillbaka idag. Gött! Två återstår alltså för denna termin, bara att tuta och köra på med andra ord 🙂
Oooh just, igår anmälde jag & Emelie oss till Norge, älskar våra äventyr!! Många järn i elden, som det ska vara när man lever mitt liv alltså.

20130528-225124.jpg

