Fredag, värme, bara ben, vin & cider, hejarklack till jägmästarlaget som deltog på årets brännbollsyra, duktiga rackare som tog sig vidare till lördagen! Nydalahäng osv tills tröttheten tog vid. Lördagen bjöd inte alls på lika fint väder som fredagen, men egentligen ska man inte klaga, även fast människan är grymt bra på just den delen.

Vi började morgonen med att se några matcher brännboll, köpte med oss picknick, det hela slutade dock med att vi åt den kring Agnes matbord då en regnskur drog sig in över Umeå, och att sitta ute i det gröna kändes inte så överdrivet lockande längre, ack inte så fel det heller.! Vi alla fem dog lite i Agnes soffa en bra stund innan det var dags att ladda om till kvällen. Grillmys med några jägmästarfolk, sedan kändes det som att jag varit runt halva Umeå innan vi tillslut slutade på själva yran, vilket var hur roligt som helst, träffade på en hel drös med känt folk från hemifrån som jag inte träffat på år och dar. Vi har verkligen tagit helgen som det kommit, spontana kvällar är alltid de bästa!

& söndagen, vad vore helgen utan denna dag?! Städa, fixa matlådor, och plugga, allt som man inte gjort tidigare i helgen alltså. Känns mer än nödvändigt!

På onsdag är det två veckor kvar av detta läsår, det ska både bli underbart och tråkigt. Men helt ärligt, mest underbart. Kanske bara underbart till och med. & på onsdag är det bara en dag kvar tills jag blir 20. Det ni!

Och jag saknar min hund rätt rejält, så en hel sommar med hundaktiviteter känns bra. Bättre. Bäst.

. Plugga var det va? Hoppas ni får en bra söndag alla fina!

