Sveriges nationaldag, och inte minst min födelsedag : ) Redan igår kom fina H hit upp till Umeå, efterlängtat som attan att träffa denna övikstjej igen.! Idag anslöt även Olivia till truppen, och det var verkligen jättelänge sedan vi sågs sist. Huuuuur underbart som helst att ha dessa tjejer uppe, även om det bara var för en dag!

Vi hamnade på nydalabadet med ett gäng jägmästare, såklart…! ; ) Picknick, sol & en hel del slappande. Tills det var dags att traska hemåt för att vinka mina fina tjejer hejdå, himmel och pannkaka, vad jag fick hemlängtan, det var trots allt ett himla bra tag sedan jag var hemma sist så tycker jag har rätt att längta hem lite!!

Men det var inte särskilt ihållande, för bästa Agnes hade fixat middag & ett glas vin ute i det gröna samt efterrätt på det. Jag säger det om och om igen, vad hade jag gjort utan mina bästa umeåtjejer?! De är verkligen min lilla extra familj!

Tänk, att för ett år sedan åkte jag & Nittris upp till Johanna för att fira min födelsedag här uppe. Tänk att jag då, inte hade en aning om att jag skulle fira här uppe i år igen, med dessa människor och allt. Det är väl fascinerande?! På tal om Nittris, fy vad jag saknar denna hund. Galnare än galet! Men mitt livstillstånd denna vecka och de kommande har inte varit Nittravänligt, inte många timmar spenderas i lägenheten, så jag antar att hon har det bättre hemma, med resterande flock!

Bilder som sammanfattar min dag, otroligt väder, otroliga människor, en helt underbar dag! Redovisning vankas imorgon, så jag antar att det är dags att sova. Även om det känns som min hjärna har gått på sommarlov redan!

20130606-222441.jpg20130606-222447

