Lördagen innebar tidig uppstigning, rätt drygt med tanke på att sömntimmarna inte var många. Men upp kom vi, och efter inte så lång tid vaken dök Emelie, Cross och Acke upp. Trots att det kändes som vi var ute i god tid, blev det inte så då vi stötte på (bokstavligen) hinder efter vägen. Själva situationen kändes inte jätteförvånade med tanke på att det var jag & Emelie som var i farten.. Men vi kom i tid, även om det var knappt, och på plats befann sig även mamma, pappa, Nittra & Faxa!

Fort in och fort ut så att säga.. Excellent fick vi med oss, men inget CK som vi hade hoppats på, såklart. Men utställningen är utställning, och excellent är inte fyskam det heller. Desto bättre gick det för Arcas som plockade hem ett cert & BIR!! : ) Även Lisa & Wifta var på plats och slutade som BIS-valp för flattespecialen. grattisgrattis!! 

Agnes hängde även med, som ett stort support, och höll ångan uppe trots väldigt varierande väder… : )

Jag hade en sådan tur att ha haft Emelie & grabbarna uppe hela helgen, och kvällen spenderades hos Emma&Viktor med  Lisa&Hampus, och sex brukshundar. Inte mig emot alltså.. God mat och gott sällskap fick avsluta vår hundiga lördag! 

Passade på att ta en sovmorgon. För en gångs skull! En mysig promenad med hundarna, (och som jag har saknat att promenera med hundar!), lunch och MH-skådning då Johannas aussie gjorde sitt idag, såg fint ut!! : ) Tråkigt nog tog helgen nästan slut, och återstod att skjutsa Emelie & pojkarna till tåget och vinka hejdå, snyft. Men om inte allt för länge åker vi iväg på äventyr, så denna gång tar det inte hundrafemtio år tills vi ses, som tur är! 

Egentligen har jag en dussin miljon saker på min att göra lista, ungefär. Men jag känner så här, att middag & en myskväll (med tvång att plugga lite..) hos Agnes känns en dussin miljon roligare, ungefär. Så det får banne mig bli så, träna kan man göra imorgonbitti, liksom mycket andra saker på min göra lista. 

& vet ni, från och med imorgon, är det 72 timmar kvar till sommarlov. Bara så ni vet! 

Image

