268164_254124501280098_1119492_nVi hann preeecis plocka ihop våra saker idag på exkursionen innan regnet dräpte ner, men jag klagar inte, jag föredrar lite regn faktiskt. Däremot måste jag tacka mormor som räddade några stackars jägmästarstudenter från att behöva cykla ett par mil i regnet genom att låna ut sin bil till mig de sista dagarna här uppe. Så tack mormor, den kom väl till användning idag!

Dock är det desto mysigare att sitta inne och plugga då det regnar, och plugga, det borde jag göra. Verkligen.

Efter att jag kikat klart på sportamor vill säga, ni har väl inte missat deras sommarrea, braigheter i mängder.! Något som inte var bra i mängder var när jag fick reda på att varmvattnet ska vara puts väck tills på onsdag, mindre lägligt, men Umeå Energi var bussig att bjussa på gratis entrébiljetter till IKSU, mer lägligt, eftersom mitt eget kort har gått ut. Roligt med lite variation till löpningen, kan man tycka.

 

