Efter jobbet däckade jag halvt i soffan med Mimsan på andra sidan luren. När jag la på kunde jag inte sluta le, vi är rätt duktiga på att spåra i väg med våra samtal. & kanske är det just det, som gör att vi kan prata med varandra varje dag, och trots det, alltid har någonting att säga varandra. Haha. 

Jag kan inte riktigt förstå, att jag inte kände dessa personer för precis ett år sedan. Tänk vad livet har mycket att ge oss, om vi bara vill! 

Trots att det kändes som jag skulle kunna somna vilken sekund som helst i soffan, lyckades jag tagga upp mig själv, och tog med mig Nittra & den där nya springappen som jag skrev om, IntervallTimer. Och vet ni, den var heeeel bra. Rekommenderas om man vill ha en egen intervallcoach som alltid är tillgänglig! ; ) Jag körde sju kilometer med 10 minuters uppvärmning och 10 minuters nedvarvning, och det räckte absolut för dagen. Benen fick sig en rejäl chock med alla intervaller, och känner mig skönt slut på.. : ) 

Täääänk vad roligt det vore med en levande löpcoach….! 😉

Näst på tur, tisdagens myyyys, allsång på skansen och midsomer. Det enda som fattas är att befinna sig i Ånge, för att känna den där ultimata sommarkänslan, men antar, att man får nöja sig med det lilla… ; ) 

Image

