För sju år sedan började jag samma klass som tjejen nedan. Sju hela år sedan. Vi har hunnit gå två olika vägar under de senare åren, det senaste vägvalet resulterade i över sextio mils avstånd. Hon i Stockholm & jag i Umeå. Men det är så härligt att inse, att riktig vänskap aldrig försvinner. & när man väl träffas, är det så efterlängtat så man nästan spricker. Det är sann vänskap, den som för alltid hålls kvar. För vad hade man gjort, utan denna vänskap man bär på?
En rejäl catch-up kväll var som smör för själen!

20130717-225851.jpg
Mamma & Faxa fixade förövrigt bruksgrenarna nu ikväll med högsta betyg. Hatten av för det! Hon börjar allt bli en riktigt stjärna den där lillsessan.
Imorgon går jag min efterlängtade 7-12 tur, sedan har jag en fredag ledigt. Lovelyyyyy! Hundträning med både Faxa & Nittra i sällskap med bästa Ulrika & springa milen står på agendan. Sedan står det rätt mycket (nödvändiga to do-saker) bakom alla roliga saker, uschfy&blä fler sommarlovsveckor är nödvändigt!

20130717-230856.jpg

