För ett bra tag sedan fick jag ett tips av en vän, att ta mig tid och lyssna på Kristian Gidlunds sommarprat. Först idag tog jag mig tiden, vilket jag ångrar, ångrar att jag inte tog de där knappa 50 minuterna och lyssna och leva mig in i en annans värld redan den dagen jag fick tipset av min vän.

Men idag, tog jag med mig terriertanten, släppte lös henne så att hon fick traska fritt kring ängarna medan jag lyssnade och lyssnade. Så fint, ordlöst & orättvist. Jag ville lyssna vidare, jag vill lyssna om. Jag kommer lyssna om!

Så även om det tog mig två veckor för att ta mig tiden att lyssna på detta sommarprat, tycker jag att varenda kotte ska lägga 50 minuter av sin dyrbara tid, och låta er sjunka in i Kristians prat. Ta hem appen på era smartphone, och ta er en promenad. För efter detta sommarprat, kommer iallafall jag, försöka göra mitt bästa att tänka om, vad jag lägger min tid på.

Så vänner, bekanta och ni som känner för det. Klicka in här för att komma direkt!

