Vill jag pröva på det HÄR! Måste vara såååå himla häftigt..! : ) 

Mina snälla kollegor såg till att ge mig ledigt, för att ha tid att kunna plugga till tentan. Tackar och ta emot, mer än välbehövligt!! Måste väl erkänna att sommarens dagar inte har innehållit så otroligt mycket just.. Plugg.. Däremot känns det grymt att ha jobbat mer än 100% förra månaden & hunnit med ett gäng löppass i veckan. För om galet snart, väntar ju faktiskt tjejmilen! : ) Det är ju alltid något att skylla på… ; ) 

Annars försöker jag utnyttja dagarna till max, redan innan frukost hade vi hunnit avverka en mils löpning & ett viltspår för Faxa. Effektivt och bra! Skjutsade pappa på jobbet så att jag skulle ha tillgång till en bil under dagen, då några ärenden på stan var tvungen att uträttas. Jag & Nittra passade på att hälsa på kennelmamma på kontoret, och ja, från att Nittra hade vädrat in doften var jag som bortblåst och ett litet stanna hindrade inte henne från att sticka iväg i 220 km/h, uppför trappan och slirande in på kontoret. Tur att Eva inte hade något viktigt möte för sig… ; ) Tror Eva har gett Nittra någon kärleksdryck som valp, för visst har hon ett lätt besatthet av sin uppfödare…

Mina jobbnycklar hade jag fortfarande hemma, så medan jag ändå var i farten åkte jag & Nittra med lite fika till jobbet för att återlämna nycklarna & N, hon visade lite partytricks för de som bor där. Uppskattat, fast mest uppskattat var nog att få klappa lite på en hund. Och Nittra, matälskaren nummer ett, tyckte det var härdas att få sig lite bullar & kakor i magen. Annat tycker hennes matte, som anser att N måste dra in på sina mumsbitar… ; )

Image

