Så var det onsdag. & jag har ingen aning om vart mina lediga dagar tog vägen! Trots att jag fortfarande har ett par lediga timmar hemma kvar, så längtar jag redan tills jag kan åka hem igen!

Däremot tycker jag att vi har spenderat våra dagar väl, vi har hunnit med jobb, tränat hur mycket hund som helst, tränat mig själv (innan jag blev sjuk!), och varit till mormor på middag två omgångar.. ; ) & såklart många långa promenader i det härliga höstvädret som råder! 

På tal om höst. så har jag längtat lite extra efter en egen lägenhet de senaste dagarna. Kunna tända ljus i hela lägenheten och inreda preeecis som man själv vill & bara ha hur många mysiga höstkvällar med vänner som helst i den! Så gårdagens besök på MIo blev lite längre än tänkt då jag inte kunde låta bli att gå runt och kolla på alla fina saker som jag skulle vilja ha i min önskelägenhet.. : ) 

Därefter hade vi så tur att bli bjuden på middag hos mormor innan vi mötte upp Ulrika & Tomas för lydnadsträning, det var ju ett tag sedan så det var riktigt roligt att äntligen kunna ses igen! Fick så värdefulla tips på krypet, och det är verkligen guld att ha dessa två duktiga människor i sitt liv. & inte bara det, jag blir alltid så peppad när jag åker från våra träningar.! Nu är vi supertaggade igen!

Sedan är det alltid en fröjd för ögat att se Ulrika & Tomas träna med Musse & Dalton, vilka makalösa ekipage alltså..! : ) 

Efter träningen blev det fika & lite firande för deras prestationer under sensommaren, en jättemysig dag med andra ord! 

Image

Denna dag ville jag inte slösa bort, så vi vaknade tidigt, och efter frukosten begav vi oss ut på klubben körde genom lägre momenten medan ett spår till Nittris fick ligga till sig. Även denna dag tappade hon en pinne, men hade med sig sex plus slut. 

Det vi tar med oss från dagens spår, att hon tappade bort sig två gånger men kämpade på och hittade upp spåret fint, och att hon har blivit grym på pinnmarkeringarna! (jaaa, de som hon hittar iallafall… ; ))

En långpromenad med hundarna står på tur, det är ju bara för underbart ute nu! Älskar höstvädret!! : ) Mamma & pappa är även på väg hem från fjällen nu, och jag kommer missa de precis. Typsikt!

