I morse hade jag tänkt åka och titta på lydnadstävlingen som höll hus på klubben, men när jag vaknade fungerade inte alls halsen som den skulle (bieffekterna av att onsdagens simdel..) Och jag har absolut inte tid att bli sjuk så stannade hemma och tog det lite lugnt. (Läs: Drack te i mängder och gick ut ett spår till Nittra, rastade och fixade med hundarna som är hemma). 

Därefter mötte jag upp Rebecka på stan för lite catch-up, åkte hem för lunch & hårfärgning på mig sedan fick hundarna sig en promenad i det härliga höstvädret och jag fick promenadsällskap, perfekt! Och ni, vilket väder det har varit idag. U N D E R B A R T. 

Sedan började dagens resultat att trilla in, Sofie & Ella (Elvin ;)) tog sig ett första pris i tvåan med fina poäng. Häärligt & välvärd!<3

Lämnade hundarna hemma för att ta sikte på Bredbyn och valpmys med mosters småttisar, sex stycken fyra veckors gråhundsvalpar.. Om de var söta?? Man smäälte en smula kan jag lova!

Sedan trillade dagens sista resultat in som jag gått och väntat på, pappa och Faxa fixade ett 1:a pris i ÖKL i Klimpfjäll idag, fyfaro så roligt! Bästabästa Faxabraxa..!<3

Nu känner jag själv grymt tävlingstagg. Och gårdagens genrep kändes helt fantastisk, Ulrika hade varit snäll att lägga ut ett spår till Nittra. Sedan körde vi skott på henne som fungerade så mycket bättre än sist, Ulrikas tanke var, att hon bara hade en ren skottovana för så ofta tränar vi kanske inte som vi borde.. ; ) Och spåret, det gick jättebra, vilket det gjorde för alla tre hundarna. 

Viktor har lånat ut sin bil till mig i veckan (då mamma&pappa ska hämta vår nya andra bil på måndag!) så i veckan tror jag att jag kommer bo på klubben & spårskogen, och ja, vara i skolan… ; ) 

Vilken dag hörni! Imorgon blir det hundträning, och ja, även imorgon kommer jag sitta spänt och vänta på att resultat ska trilla in. Men nästa helg är det vår tur! Bra det, för jag är mer nervös av att bara vänta än att tävla själv! ; ) Och jag tror att jag ska åka och unna mig en dyr sak imorgon, ska bara få mammas bekräftelse att det är smart drag… ; ) 

