Klockan är snart tio och jag sitter och äter middagen som precis blivit klar. (Läs: kastar i mig. Huuuungrig!)

Det har varit en underbar höstdag ute som vi tagit tillvara på bästa sätt. Efter skolan slängde jag ihop alla träningssaker, tog ett äpple i farten och åkte ut till Ön. Ett spår, lydnadsträning & en promenad längs vattnet hann vi med där ute. Så himla mysigt! Allt på träningsfronten kändes bra förutom framförgående då hon sackade väl mycket idag, huuuua. Tur det är några dagar kvar till tävling… Synd bara att det inte är mitt favvomoment precis…! Nötanötanöta…

Hem, byta om till träningskläder och i väg på det roligaste bodycombatpasset nånsin! Ni vet vart ni kommer hitta mig 18-19 varje onsdag framöver ; )
Tenta snart vilket innebar häng i labbet med Agge efter träningen, rätt mysigt det också måste jag erkänna.!

Och vet ni, nu är jag rätt trött!

20130925-220011.jpg

