Det känns att sömnen fick lida under helgen, för fy tusan så trött jag är. Sedan att bokstavligen talat ha paltkoma gör inte det än piggare kan jag lova! Men förbaskat gott var det efter min & Agnes lilla utflykt.. 

På väg till vår lilla shoppingtrip dog nämligen bilen.. På E4an. Jätteroligt, eller faktiskt, hela situation att Agnes var med gjorde det faktiskt rätt kul…Sedan så kom superHanna och räddade oss i nöden. Vad var då felet? Jo, bilen var tom på bensin, medan bensinmätaren visade något helt annat… Men bilen fick bensin och jag och Agnes kunde fortsätta vår lilla shoppingresa. Slutet gott, allting gott!

Tanken var att åka ut på klubben och träna hund. Och JA, jag är så taggad på hundträning!! Men innan maten kom ner i magen, så hann det bli både mörkt och sent. Istället får det bli en promenad och ett långt bad, och SÖMN. 

Så laddar vi inför hundträning ute på klubben imorgonkväll istället, och sedan ska jag pröva på ett träningspass. Är så less på att gå och vara halvkrasslig, men i för sig, så kanske det inte är så konstigt att jag aldrig blir frisk om jag inte börjar lugna ner tempot? Så promenad, bad och te får denna kväll bestå av.

& tentan, får vi hoppashoppas gick bra!! Vore såå skönt! 🙂

Tills vidare, simma lugnt!

