Redovisning vankas imorgon, om bärens fisar (bärfisar!), men istället för att vara nervös och stirra mig blind på några papper har vi tagit det lite mer bananas idag, för att vara dagen innan redovisning vill säga. 

Varit nere på stan och fixat ärenden, varit på världens roligaste träningspass någonsin (verkligen tjoho-känsla, under den tiden jag inte var inne i ” fokusera på att bara lyckas att andas & inte svimma av” vill säga!). Sedan har jag & Mia traskat med hundarna bort till skolan, skrivit ut lite papper och suttit och övat lite för varandra inför morgondagen här hemma. 

Sedan har jag ansökt om något roligt, men mer om det senare, får se om jag kommer med! hoppashoppashoppas! 

& ja just, har även anmält mig till jägarexamen. Så nästa hund kanske inte alls blir en schäfer, utan av någon annan ras! Sedan på lördag önskar jag att vi tar ett ck nere i Sundsvall, jag & Faxa, och tillsist önskar jag att bilen var helt min. 

Kunna tänka sig vad skönt det är att ha bil, skulle nog kunna säga att bilen är nyckeln till att hinna med allt Maja vill hinna med på en dag!  

Redovisning imorgon var det va? ; ) 

