Ibland blir det bara så, att man kommer på ungefär 1000 ideér som man vill förverkliga. Helst precis i den skrivande stunden, men det är ju svårt. Omöjligt.

Tur då att man kan planera och se framemot saker och ting, för det är ju egentligen halva charmen, eller hur? För när man väl är där, är det lika snabbt över och man hann nästan bara blinka.

Däremot är det ibland svårt att planera, när man lever ett sådant oförutsett  liv som man faktiskt gör, eftersom alla aktiviteter råkas infalla under sommaren, som ofta brukar vara full med jobb. Men jag har bestämt att man ska leva också, verkligen jobb i all ära. Men när man studerar så pass mycket som vi gör, och lägger ner så pass mycket tid åt plugg så ska man få vara ledig, liksom alla arbetare är. För man måste faktiskt få leva livet. 

För alla planer råkas infalla sig under sommarn, men två av alla tusen planer ska förverkligas, det ska de bara göra…! Obbbsiiis! Sedan har jag även kommit på att nästa tävling som jag kan göra, kommer först bli…. just i sommar, hur galet känns inte det? Känns jättelångt borta!

Våran Sverigeresa del söder sker i mitten av  april till början av juni, och när jag insåg hur många högretävlingar jag kommer missa blev jag lite ledsen, fast, det händer ju i för sig inte så ofta att man får ut och resa i Sverige i sex veckor och att skolan betalar, så jag antar att det väger upp alla mina kommande missade tävlingar. Tjoho, vilken mysig utbildning jag går! : ) 

wellwell, sluttjatat. Nu ska vi sova och ladda batterierna inför morgonens spår & uppletandeträning med Ulrika, som förövrigt tog sitt 1:a pris i elit med Dalton, tjooohooo så bra, om de teamar ihop lika fint som de gjorde i fredags på träningen, även ute på tävling kommer dessa stå redo för lydnadsSM om två år! Det är jag säker på!

Denna bild är tagen igår, magiskt att vara ute i skog&mark med hunden när himlen är klarblå, solen skiner och säsongens första snö ligger på marken. Det ni, det är minsann livskvalité för mig!

Image

