Godmorgon alla fina, hoppas ni alla har haft en fin helg! Det har jag trots att den har innehållit mycket plugg och träning. Igår kväll släppte jag dock allt med måsten att göra och myste hemma hos Hanna, tanken var att det inte skulle bli så sent, men ni vet ju hur det kan bli. Tiden går fort när man har roligt…!

Brukar ni också räkna timmarna när ni går och lägger er, tills dess att man måste kliva upp? Räknade rätt snabbt att det inte skulle bli många timmar sömn men ändå vaknade jag innan väckarklockan, hör och häpna, rätt pigg! Får dock se hur länge det håller i sig.. Jag har lite kvarg i magen och nu vankas ett morgonpass på gymmet med Pelle, sedan står det PLUGG för resten av dagen. 

Hey och hå, nu kör vi!

Och vet ni igår, tog de mest fantastiska ekipaget sitt andra första pris i elit, med otroliga 305,5 poäng!!! Helt galna poäng, idag kör de igen, och jag är lite ledsen att jag inte kan vara på plats! ❤

