Igår somnade jag kring halv åtta på kvällen, gissa om en helg med lite mer sömn än vardagarna känns mer än välkommet, ohja! Onsdagen bjöd som tidigare nämnt på AllIn-rundan, lite för mycket alkohol och alldeles för lite sömntimmar resulterade i en lite för trött Maja. Fast jag tycker ändå att vi grejade på bra att vi befann oss på skolan åtta för att delta på torsdagens föreläsningar, men tröttheten kom ikapp och jag tror att jag aldrig har sovit så många timmar som jag gjorde inatt! 

Men jag tror också att jag aldrig har varit så utvilad när väckarklockan ringde i morse (kanske inte så konstigt om man sover i nästan tolv timmar..). Skööönt!

Helg alltså, ”gjorde bort” träningen direkt efter skolan så att eftermiddagen skulle vara ledig (bra idé), kvällen ska spenderas hos Agge för idol och fotbollstittning med lite andra jägmästare. Dock blir det nog inte så jättesent, morgonträning ska avklaras tidigt imorgon, för sedan kommer pappa och Faxabraxa upp. Årliga novemberutställningen är och vi går för våra championat x 2, så håll era tummar!! Dock har jag inga jätteförhoppningar när jag såg hur många som skulle dit.. Men det ska bli kul med hundaktivitetsdag och träffa hundfolk, i varje fall, SAKNAR!

Det regnar utomhus, och jag får så där lite ont i magen av det. Mycket hellre vill jag att det ska komma snö, så istället för att göra något halvvettigt innan det är dags att åka på trevligheter, så drömmer jag mig bort, kollar på skidordshemsidor och kikar på en ny skidjacka och byxor. Så snälla, kan det inte bara få komma lite snö som gör att omgivningen skiner upp lite? 

ImageImage

