Denna helg gick snabbt över, som vanligt med andra ord! Den har haft många fina stunder, men uteblivna championat, vi får helt enkelt ta det nästa gång istället eller gången efter det, och excellent är ju inte fy skam det heller, måste man ju erkänna… Denna utställningsvärld alltså, hatkärlek på den!

Annars idag har jag tänk gång på gång hur glad i själen jag är att jag har så fina vänner i min närhet, vilka flera inspirerar mig, varje dag, genom att bara liksom vara sig själva. & visst är det lite lustigt, hur livet kan bli? Att beslut kan vara så avgörande, vad livet har att ge en, vad fantastiskt det kan vara, bara om man väljer att se det från rätt synvinkel. Så kom igen, börja gilla livet lite mer än vanligt. Så blir det 100 gånger roligare.

Sova Morgonträning med Mia Tentaplugg Leva Utetid med Nittris Starten på min måndag, rätt okej!

