Jag kan inte riktigt förstå att det liksom är helg igen, redan, ojojoj. Och vet ni, mindre än tre veckor kvar till jullov, oooh så härligt! Jag klagar ju kanske inte precis… 😉 Och i helgen är det första advent, vilket innebär. JULETIDER, såsåså mysigt!

Dagarna springer verkligen iväg, denna vecka har fyllts upp med diverse saker, som tentaskrivande av matematisk statistik, PRE afterski på Skogis i gårkväll sedan det där vanliga hederliga sakerna i ens vardag ni vet.. 😉 Sömnen fick lida efter gårdagens utgång, och dagens allt för tidiga morgon. Ett jobbpass på Skogis med några av mina fina klasskompisar väntar dessutom ikväll, 17-02, så för att överleva detta utan att vara helt förstörd imorgon så gör jag mig nog en stor tjänst om jag försöker sova lite innan det är dags att fixa sig i ordning  inför kvällen! 

Fredagsbjuder på lite instagrambilder från den senaste tiden, för att fylla ut min lilla blogg!

Tills vidare, ha en fin helg alla fina där ute!

PS kom hem i natt och såg att jag hade fått ett brev, jag som aldrig får brev hit upp till Umeå (extra kul var det att personen i fråga hade kämpat med att hitta min adress…) Där i låg ett handskrivet brev och presenter, jag blev så glad att jag började gråta, dels av texten i brevet och dels över den fina tanken. Guldkant i vardagen, helt klart.Tack kära bästa du! ❤

Allså ååååh, släpper aldrig tanken på hur fina vänner jag har, här i Umeå, hemma i Övik och resterande delar av Sverige! 

ImageImageImageImageImageImageImage

 

