Mesta delen av tiden går åt att plugga inför ekonomitentan på onsdag, träna & sova. Typ ungefär så. Jag & mina sambos ses inte många timmar på dygnet och att ha Nittra här uppe nu, hade varit dödsångest. Jag har sån tur att hon kan vara hemma under dessa tider, för att man har liksom nog att bara hålla koll på sig själv ibland. 

Men efter onsdag, så börjar en kurs som kommer innebära mindre heldagar på skolan, och hunden kommer återigen få vara Umebo med mig, och jag längtar. Efter alla promenader och de där små träningspassen tillsammans med min gråa fara. 

Men tills dess, så ska jag fokusera på veckans tentaplugg, morgonkvällens jägarexamens start & svettas över att vi precis har bestämt oss för att springa halvmaran i Sthlm, jag & min fina stockholmare!!!! Under tiden ska jag längta till helgens ledighet, examensfirande av bästa Hanna (kan inte förstå att mina vänner faktiskt börjar bli klara med deras utbildningar..!!), skidåkning och förhoppningsvis hinna få in hundträning med några av mina favoriter där hemma.

För just nu, i slutet av dagens plugg, känns det bra att ha lite morötter som väntar på en till helgen, det gör det hela lite lättare, måste jag erkänna. 

