Och så hände det igen, att det blev en höjning i statistiken över ni som varit här inne och kikat de senaste dagarna. Och jag kan inte riktigt förstå vilka ni alla är, det känns som jag tappat många sk ”hundläsare” för jag skriver ju nästan aldrig längre om hundrelevanta saker…? Eller finns ni kvar trots allt, och kanske lever på hoppet. Att de där träningsinläggen och tävlingsinläggen ska dyka upp igen, eller hittar ni hit via mina vänners bloggar. Just nu känns det som att jag skriver min blogg mer till mig själv, för att kunna reflektera över mina dagar, kunna gå tillbaka och läsa och se vad jag har hittat på. Men såklart, är det roligt att ni finns kvar hos oss, nya som gamla, vad vet jag?

Denna veckas föreläsningar känns snäppet (ett rätt stort snäpp) roligare än förra veckans, och vips så var dagens lektioner slut. Ett träningspass med Sara på Iksu innan en efterlängtad lunch intogs och jag saknar det faktiskt, att sjunka ner i soffan med lunchen/middagen framför OS… Istället blev det att sjunka ner vid skrivbordet och ta tag i dagens plugg, började med jägarexamen vilket kanske var ett osmart drag av mig. Med tanke på att det är så himla roligt och lite halvsvårt att byta till något annat…

Timmarna vid skrivbordet flög iväg (och ja, det hann ju bli lite annat som att sucka efter nya kollektioner av träningskläder på Sportamor…:))  Kvällen har som vilken annan tisdagskväll spenderats på Skogis och nu börjar jägarexamen lida mot sitt slut, och det är så kul! Vilket himla bra gäng det är!! Längtar dock lite tills jag har det klart i handen, om jag får erkänna!

Fick sällskap av bästa Sofie när jag promenerade hemåt, dock i andra sidan luren, men nog så bra. Och den tjejen önskar jag verkligen att jag hade här uppe i norr. Ibland när vi talas vid är det som att prata med mig själv, så sinnessjuk, hur vänskap kan bildas ändå trots våra mil mellan oss… 🙂 

Morgondagen är schemalagd från morgon till kväll, men det är fyllt med bara roliga saker. Först ut är morgonpass i form av spinning och cx med Mimmi, sedan har jag lovat mig själv att jag inte får lämna skolan först jag har fått en heeeeel del plugg gjort, därefter väntas ett träningspass med Sara för att senare bli bjuden på middag på kvällen. Så ja, man kan ju inte precis klaga!

Ååååå på fredag kommer Rebecka upp för att ha en riktig mysis fredag med massor av braigheter och rejält catch-up, bra morot att ha i veckan! OJ! Klockan har hunnit bli mycket, väskan är packad för att klara en hel dag hemifrån och frukost & lunch är nerpackad i matlådor för att kunna intas på skolan. Så då återstod bara lite sömn, för att kunna kika igång onsdagen den 25 februari på bästa sätt!

KRAM

