Igår blev jag som sagt bjuden på middag hos min allra käraste Sara, på plats fanns även några av hennes klasskompisar som jag knappt tidigare träffat. Och är det inte konstigt att efter en kväll tillsammans, känns det som jag har känt några av de hur länge som helst, älskar när man bara klickar med folk! Konstigt det där..

Igår kväll var jag sååå jättetaggad för ett morgonpass med Nisse, och som världens bästa som han är så var hela järngänget på plats på IKSU tidigt imorse, och man vet, att efter ett av hans pass så är man alltid helt död i kroppen efteråt! GRYMT!

Så efter gårdagens tre pass (morgonpass med spinning, och eftermiddagspass med 5 km intervallöpning & bodypump) och dagens morgonpass och kvällens RMP (Intervallspinning) så kan jag lova, att mina muskler nu behöver vila!

Först när jag kände hur trött jag var i kroppen på skolan hade jag tänkt skippa kvällens pass, men efter att legat i sängen och pluggat och samlat energi stora delar av dagen stapplade jag mig iväg på Iksu. 

För jag tänkte, att halvmaran kommer nog inte kännas lätt, så jag måste börja lära mig att kunna pressa även fast varenda muskel skriker och låren börjar domna. Det är detta som är grymt med morgon och eftermiddagspass, då hinner ändå kroppen få lite vila under dagen… Sedan såklart kanske detta inte är optimalt flera dagar i sträck, men vissa dagar kan man få maxa lite. 

Men imorgon, då blir det minsann endast ett morgonspass, för resten av dagen kommer innehålla Rebeckamys, och jag längtar. Jag längtar till hela helgen, vilken toppen helg det kommer bli! För att det har jag bestämt redan just precis nu, så tills dess alla nära & kära, hoppas jag att ni får en minst lika bra helg även fast det endast är torsdagskväll, men ibland så får man faktiskt tjuvstarta lite…! 

Jag ska fira in min helg med att klicka hem lite nya träningskläder på sportamor som jag länge velat ha, och så passande att jag fick 25% rabatt just idag. Oftast ler livet till en, bara om man väljer att se det! 

 

