Om en månad har vi skrivit terminens sista tenta, och går in på ett ”flera dagars ledigt påsklov”. Efter påskfirandet är det dags att bege sig, sex veckor i södra Sverige med bästa klassen. Därefter väntas ett långt sommarlov, och det är inte dags att återvända till Umeå först i början av september! DET är galet! Så lite kvar nu alltså, ojojoj!

Trots att det känns hur underbart som helst att få komma iväg och uppleva något annat så visst känns det lite trist att lämna det där nya som jag upplevt den senaste tiden. Som exempelvis när jag äntligen fått favoritSara så nära som det nästan bara går, eller de där nya bekantskaperna. Det känns trist men samtidigt. En vår i våra sydliga delar av landet kommer sitta fint!

Förhoppningsvis hinner jag besöka en och en annan fin människa under mina veckor på resande fot, så är planen! Nä, alltså det kommer bli fantastiskt, tänk ändå, vilken otrolig utbildning jag går, jösses!

Morgonpass med Nisse & Mia väntar, därefter några föreläsningar & grupparbete med mitt dreamteam. Sedan måste jag vara så disciplinerad att plugga för på kvällen vankas roligheter, och plugga det måste jag bara göra nu. T e n t a å n g e s t.
Men först, sova! Visst är ni noga med eran sömn, källan till min energi!

