120 unika besökare hade jag på min blogg för några dagar sedan, 120 (!!) Mest troligt för att min kära Agnes länkade till min blogg från hennes facebook sida, kanske så man ska göra för att få många besökare. Fast nä, jag är väldigt nöjda över den siffran som jag har idag som är rätt konstant så kan gissa att ni är samma som är här inne och kikar!:) 

Ni som nu läser detta hoppas jag att ni haft en fin lördag!

Igår var jag ingen riktig fighter, efter fått förfrågan att följa med på skogis och en pubkväll efter tentan valde jag att gå hem i min ensamhet och sjunka ner i soffan med vindruvor och en bra film. Jag känner mer och mer att jag uppskattar den där ensamma tiden mer, vi är ju rätt duktiga på att hålla igång om dagarna nog som det är! Sedan kändes huvudet som bly efter att skrivit tenta i nästan sex timmar, huuuua. 

Började dagen som jag lovat mig själv, med långfrukost och Cardio för världens gladaste instruktör, då kan inte lördagen börja nå bättre, älskar Majas träningspass, åh! Sedan hämtade mamma, pappa, farfar och såklart Nittra&Faxa upp mig. En snabb rundvandring på världens bästa universitet, och lunch/middag på ett mysigt värdshus en bit utanför stan, jättegemytligt ställe och jättegod mat! 

Jag borde väl egentligen plugga inför jägarexamen men Agnes bjöd över mig till Mariehem, och det kan man ju nästan inte tacka nej till. Så istället blir det en kväll med Agnes&Martin, känns rätt så mycket mysigare än åter en kväll med plugg, om jag får säga det själv! Tur att söndagen finns alltså!

Så himla lugn och skön lördag, det behöver man ibland! 🙂 

Nästa helg, då hoppas vi på underbart väder, får då kan det inte bli annat än kanon dagar i fjällen! Men först, har vi mycket annat fint att se framemot, så vi får ta dagarna pö om pö, man måste ju se till att njuta av dem alla, för de kommer ju aldrig åter, eller hur!?

KRAM

Image

