För en vecka sedan hade vi precis tagit paus och låg solade med fjälltoppar så långt ögat kunde nå och med skinande solstrålar i ögonen, livet kallar jag det. Idag åker gänget upp igen för att denna gång delta på helgens prov, men eftersom att min helg är uppbokad från morgon till kväll så blir jag kvar i Umeå. Men en hel helg på skjutbanan samt föreställning imorgon kväll väntar så jag är rätt säker på att min helg kommer bli bra den också, även om det är få saker som slår ett par dagar i fjällen vill säga… 

Det kändes som jag tjuvstartade helgen lite redan igår, med middag ute med min allra käraste Sara sedan köpte vi med oss massor av frukter och åkte till kollektivet Jack & Jens. Sån där avkopplande kväll som man ibland behöver, och jag kan inte säga det nog många gånger, men gud vad jag är glad att Sara flyttade granne med mig. Vårens bästa händelse!

Började denna dag med en två timmars promenad med Nittra, nu återstår det att plugga sedan i eftermiddag blir det spår och lydnadsträning med Emma & tjejerna i finvädret!! Bra start på helgen!

 

