Måndagen blev snabbt snart en onsdag. De gråa molnen och regnet som legat i luften verkar inte riktigt vilja släppa taget om Skåne. Men som vi sa i måndags, när regnet öste ner som mest, ”Det finns bara dåliga kläder..” Och det är ju faktiskt hur sant som helst!

Den senaste tiden har jag haft en miljon saker att vara löjligt lycklig över, och jag uppskattar så himla mycket mina fina vänner & familj som alltidalltid ställer upp och stöttar och kommer med goda råd när man behöver det som mest. Hörni, vilken toppen sommar detta kommer bli, och vilken vår det varit!

Regnet smattrar så där mysigt mot fönsterbrädan, klockan börjar bli sovdags men först ska jag läsa genom morgondagens redovisning en sista gång innan det är dags att släcka ner. Och ni, glöm inte bort att se er omkring och uppskatta era egna liv, jag lovar att ni också kan hitta en miljon saker som just NI är löjligt lyckliga över.

20140513-231943.jpg

