Fredagen innebar Sveriges nationaldag samt min 21:a födelsedag, och en röd dag vilket innebär LEDIG dag.! Hallelulja så himla gött!! Efter mycket uppvaktande här hemma med släkt och världens bästa Sara åkte vi in till stan för att fortsätta firandet där fler fina vänner slöt upp till samlingen. En väldigt fin dag blev det.!

Foto: Perfekt avslut på en världsfin födelsedag med några av mina favoriter! ❤️

Igår efter frukosten mötte jag & Nittris upp Ulrika, Malin & Tomas för en rejäl  genomkörare av vårt bästa SM-ekipage inför nästa helg. Vi riggade upp en plan med mycket störning, hade megafon och försökte störa ut till max men han fixade det där galant den där svarta faran! Nu längtar vi till nästa helg då vi ska hejja till max, det ska bli så galet roligt att se de ute på planen samt alla andra duktiga ekipage…:) 

Timmarna flög iväg som alltid när vi ses och tränar tillsammans.. Förstår inte det… 😉 & när jag kom hem var det bara dags att svida om för världens mysigaste grillkväll vankade med tre fina och saknade vänner! Och det känns så bra att vara hemma och verkligen ha tid att umgås med de där fina människorna som man annars inte ser så ofta när man pluggar & jobbar på olika orter/länder. Men nu väntas faktiskt en hel sommar i Örnsköldsvik, och mångamånga härliga kvällar med fina människor. SÅ fantastiskt!

En helg som varit fullfart på, därför kändes det rätt skönt att bara vara nu på morgonen. Jag har städat lite bland mina flyttkartonger, köpt hem lite inredningsprylar på internet och snart ska dårarna få komma ut på en promenad i skogen. Ikväll blir det valpgos och förhoppningsvis om magen mår bättre så blir det en löprunda med den där gråa pricken senare. Imorgon är det även jobbpremiär för Nittran, det blir bra med lite sällis ute i skogen!! 🙂

Foto: Perfekta helgen fortsätter, det är något speciellt med Öviksbor! ❤️

 

 

