Idag är det måndag, och jag har en hel faaantastisk helg bakom mig!! Pricken över i:et på denna helg var att jag fick klappa vorstehvalpmage igår, såå söt & så urmysigt! Men oj vad jag känner mig nöjd med att komma hem till vuxna hundar… Hihi 😉 

Trots en ny veckostart och alltså, några dagar kvar till helg känns det fantastiskt! Trots att det både har spöregnat, åskat och dundrat på oss idag under jobbtimmarna ute kändes det alltså ännu mer fantastiskt att få komma in på kontoret och göra lite kontorsjobb några timmar. Trots att jag jobbade över, var trött i ett huvud som inte är van detta jobb, en kropp som varit ute i regn nästan hela dagen tog jag & Faxa oss runt en mil och det känns inte hopplöst jobbigt att komma ut. Så snart måste vi börja öka distansen ytterligare, (med sikte på halvmaran!!!) Och ännu tidigare än så väntas ett 19 km lopp, om inte ens en månad för att vara precis, oj jösses..!

Sedan så är det ju rätt fantastiskt att jag får ha hund med mig på jobbet, både ute & på kontoret. Eller att tisdagskvällen kommer innebära firande av Viktor, att onsdagskvällen kommer spenderas på klubben med Ulrika & fila inför SMstarten, att jag på torsdagskvällen får träffa min älskade Rebecka, eller att jag ständigt spanar efter inredningsdetaljer till MIN lägenhet, och att en hel helg i precis mitt tycke väntar på mig bara några dagar bort. 

Vilken sommar detta kommer att bli! Det gäller bara att ta vara på varenda liten del av den, för kom ihåg det kommer ju inte åter, den där sommaren 2014! 

