Jag var lite besviken när jag & Jonas pratade i morse under morgonkaffet på kontoret, och det kom på tal att han nästan vardagligen stöter på älgar under sina turer i skogen, och jag då? Inte fått sett en under mina fyra veckor i fält. Tills just idag då, då fick jag minsann träffa på fyra stycken & oj de är så stora på nära håll! Och ja, kära ni jag har sett älg många gånger förut,
även om man inte kan tro det 😉 bara så kul att få de fyra när vi pratat om det tidigare under morgonen!

Så jag var rätt nöjd! & när jag kände den där ”nöjdkänslan” så strålade det verkligen skogstokighet om mig. Så det kanske kan hända, att även jag har trillat ner i det där facket…

Sedan så har dagen varit regnfri, jag gjorde världens största fynd till älskade lägenheten under mitt & mammas besök på Mio, mina ben är skönt trötta efter gårdagens mil & ikväll får jag packa till fjällresan. Fin dag med andra ord!

Imorgon åker vi, & det ska bli så skönt med semester!!!!!! 😀

