Andra juni. Imorgon är det en vecka sedan vi begav oss till fjällen. En månad kvar tills jag är en lägenhetsägare. Två månader kvar till början av t r e d j e året.

Jag har sagt det förut men jag säger det igen, det där med tiden, man blir som inte riktigt klok på den.

Igårkväll hängde jag med några sköna bönor, firade Sandra som fyllde år, & insåg att jag har så fina vänner, trots att vi inte ses så ofta men när vi väl ses, är det precis som vanligt igen. Sånt älskar jag.

Idag har jag & Nittra hängt med Jonas ute i skogs, traktplanera en gallring, och trots att jag gillar mitt jobb så var det fantastiskt härligt med sällskap för en gångs skull ute. Annars så är man ju rätt ensam där ute i skogarna. Även om det har sin charm också, på sitt sätt. Och otroligt mycket skogsfågel får vi se, det kommer nog bli ett fint skogsfågelår för alla jägare där ute!

