– En fin helg i Ånge, och igår gjorde Emelie & Arcas oss sällskap i stugan, mysigt! 

– Morgonkaffet räddade min morgon, då jag var lite tröttare än vanligt. Snabbt vänjer man sig med lite ledighet!

– Betalt min första hyra på MIN lägenhet, och om två veckor får jag se den!!! 

– Rebecka frågade om vi inte skulle ut och orientera ikväll, vilket vi såklart gjorde. Första som slog mig att man kanske ska besöka Öviks alla smultronställen liiiite oftare, Gullvik visade sig vara riktigt folkkärt och vi traskade runt där i skogen med kartorna & avslutade med en glass! Så himla mysigt!! Sånt som bara händer på sommaren!

– Jag har kommit fram till att Övik är så hiiiiimla fint! Älskar Norrlands kusten, helt klart.  

– Mina dagar fylls med så himla mysiga aktiviteter med fina människor så man blir alldeles kär i hjärtat. Förutom jobb är hela veckan & helgen fullbokad med massor av härligheter, och det är det jag älskar med sommaren och vara hemma i Örnsköldsvik! Jag är nog en sån där person som älskar att ha mycket saker för mig!

– Jag bara älskar att jag får ha med mig Nittra på jobbet hela dagarna!!!!! & jag bara älskar min hund!

10553530_10152252625917689_2196669121421588574_n

