Började dagen med en löptur, sju kilometer för att se hur knät höll sig i form, vilket det visade sig inte alls göra. Mitt knä har total pajat denna sommar & jag som aldrig haft besvär förut, himla ruttet känns det. Då jag egentligen borde ligga på långdistanser flera gånger i veckan inför halvmaran men det är väl bara att konstatera att det ser mörkt ut. Sju kilometer har inneburit en hel dag med bränningar i knät och jag blir ungefär tokless & nästan gråtfärdig, jag vill ju träna.!

Men jag är väl ingen som hänger läpp egentligen så istället har dagen varit tokbra på mångamånga andra plan. Packade i bilen med lite flyttsaker & åkte upp till älskade Umeå. Dags att kvittera ut mina nycklar, sagt & gjort! & det pirrade minsann lite när jag öppnade dörren till lägenheten som jag aldrig har sett i verkligheten innan.

Men jag är så himla nöjd, den var bättre än jag vågat hoppas på & imorgon kommer resten av flyttlastet med familjen. Var där och grejade några timmar på eftermiddagen men sedan var det dags att åka till andra lägenheten för att tömma den på saker & fixa mig i ordning inför middag med några högt saknade finisar! Tacos, & rejält catch-up och ojoj vad jag saknat alla människor i Umeå insåg jag. Nästan så att jag skulle vilja flytta upp nu på direkten! Fast vi har ju hela hösten framför oss, som tur är!

Efter middagen åkte jag ut till lägenheten igen och donade lite, men sedan var det dags att ge sig. Fortsättning följer imorgon & vad jag längtar till att få visa den för familjen 😀

Augusti alltså, som redan har börjat på bästa sätt, vad jag ser framemot denna månad. Dels för att det börjar bli så där härligt mysigt i luften sedan vankas ju hela två veckors semester! Gah så galet härligt!
Sneakpeak bilder kommer kanske upp imorgon, nu ska jag försöka sova. Tanken är att besöka Iksu, för simträning, innan familjen hinner komma upp imorgon! Ja, jag gillar verkligen Umeå!

