Söndag, och en trött sådan på grund av allt för få timmar av sömn de senaste dygnet. Men ändå så har dagen varit så himla bra för att jag har levt på gårdagens glädje hela dagen. Ingen söndagsångest här inte, med andra ord. Och kanske är det också just för att jag endast har fem dagar kvar till semester, och flera dagars ledighet vankas. Så fullkomligt underbart! 

Gårdagen var så bra som en kväll kan bli, hela kvällen spenderades med personer som jag tycker så himla mycket om, förmys hos Rebecka med livemusik, och ute på krogen var det mycket folk & jag fick träffa många finingar som man inte träffat på huuuur länge som helst. Ojojoj så roligt!

Rebeckas lägenhet har blivit lite som mitt tredje hem, och många av helgens timmar har spenderats där. Men det gäller att ta vara på varenda timme nu, snartsnart så bor vi inte i samma stad längre & mitt hjärta kommer skära sig lite av saknad av att inte kunna ligga i hennes alldeles för vita soffa & lösa världsproblem & vara lite för spontan för vårt eget bästa. 

Tänka sig hur det kan bli, livets tillfälligheter för några år sedan, & jag fick mig en bästa vän tack vare det, tänk vad bra beslut det var att plugga tre år spanska på gymnasiet! Och det kanske är just det som gör livet så där himla fantastiskt, just alla tillfälligheter.

För mitt eget bästa är det dags att krypa ner i sängen, annars kommer jag behöva både en och en annan kaffekopp imorgon. Vilken fullkomligt yolohelg, nu laddar vi upp med sommarens sista jobbvecka, massor av träningspass på wellness, reunion, sedan vankas festligheter igen både på fredag & lördag. & dagarna är fyllda av kursande med favoritE på brukshundsklubben.

Så jag antar att det kommer vara lite tyst nu ett par dagar, jag har planerat dagarna från morgon till kväll för att få denna vecka att gå ihop. En viss planering är ibland nödvändigt i mitt liv… 😉

Tre bilder som togs igår, innan vi fick lite för roligt och glömde bort att knäppa nå fler… 

10484280_10152235435822689_1217654966317392857_n10579156_10152296986047689_719929873_n10589878_10152296986052689_2118460851_n

