Dag fyra på semestern, och denna dag börjades med 10 km löpning. Eftersom mitt knä inte har varit med på alla plan den senaste tiden har löpningen inte riktigt funnits med i vår vardagsagenda, men nu har det känns rätt okej, rätt länge. Dumt var det kanske att gå ut och milen, på en gång. För redan nu klagar knät lite, och jag höll ungefär på att dö flera gånger om. 

Det finns ju ett litet hopp om att jag ska kunna vara med på halvmaran, men det är nog bara att inse, att det får bli nästa år, och istället försöka komma tillbaka till träningsvanorna. Tur att jag snart är tillbaka i Umeå & iksu igen!

Semester alltså; en promenad med gänget vankas i det härliga vädret, förutom Nittran då som har hamnat i totalvila, mot hennes egen vilja. Sedan är det dags att börja packa ihop 2,5 månad i Örnsköldsvik. Trots semester har jag tagit på mig tre dagars jobb nu i helgen, sedan är måndagen & tisdagen fullt späckade. & på onsdagsmorgon åker jag & pappa till fjällen i fem dagar. Direkt när jag kommer hem är det bara att bege sig till Umeå, så min semester som såg rätt så lugn ut för några dagar sedan, blev helt plötsligt lite mer fullbokad. Men vad hade jag trott då? Jag vet ju hur jag fungerar. 😉

DSC_0858

