Dels har jag inget internet på datorn för tillfället, & dels har jag ingen tid för uppdatering av bloggen.

Vi är alltså tillbaka i Umeå, första natten i lägenheten är gjort, första skoldagen, första kvällsmyset med fina vänner, första Iksu passet. Förstaförstaförsta…

Och vi trivs så himla bra, med allt. Lägenheten älskar vi, att ha så nära till så många & mycket. & den är alldeles lagom för oss två. Jag & Nittran.

Även fem dagar i fjällen, kalla nätter i tält, härliga dagar, ripor, vorstehfolk, fin middag, andra pris i EKL för Faxa är avklarad de senaste dagarna.

Men kanske framförallt det viktigaste att uppdatera om, världens bästa & mest fantastiska hundförare tog SM-guld i rapport. Och just det, är nästan för galet bra för att vara sant! Glädjetårar i mängder, och lycka i magen, guld teamet, Musse, Ulrika & Thomas. Ni är ju bara helt fantastiska. De ska snart iväg och tävla nordiska, och där kommer vi heja ännu mera, om nu det är möjligt!!. Men innan, ska vi hinna ses & jag längtar, längtar till att få höra hela upplevelsen, för tänk vilken upplevelse!! Herregud. GRATTIS igen, ni är bäst, & ni är mina idoler! ❤

Nu ska jag släcka ner & mysa ner bredvid min lilla sambo Nittra. Imorgon blir en himla fin dag, och ja, det är mysigt att vara tillbaka igen!

