Veckan har verkligen varit en mjukstart för oss, men nästa vecka verkar schemat dra igång igen som vi är vana med…

Fredag & allt igår, en snabbvisit av moster, mormor & kusiner kring lunch, därefter en snabbsväng på stan med två favoriter, och på kvällen beställde jag & Hanna hem sushi & firade den första fredagen i lägenheten!

Lördag, snart är det träningsdags med Mia, därefter blir det att greja på i lägenheten, baka inför veckans fikagäster & njuta av det fina höstvädret med Nittra. & ikväll blir det ytterligare kvällsmys hos en klasskompis.

Lite bilder från de senaste dagarna, Nittra trivs minst lika bra som jag i lägenheten.!, gårdagens sushimys, tjuvade med mig Donny från en äldrekursare när jag ändå var ledig i torsdags & lurade med mig Stina på en långpromenad längs Umeälven, så himla mysigt!

IMG_2139.JPG

IMG_2148.JPG

IMG_2141.JPG

IMG_2140.JPG

