Klockan är togtidigt & jag ligger fortfarande minus på mitt sömnkonto, men trots detta väntar nio timmar på jobbet, och jag tror morgonens kaffekopp kommer sköta sitt jobb, jag får lita på det. Även vetskapen om att jag efter dessa nio timmar får träffa en såhimlasaknadvän innan jag beger mig till Ume igen, gör nog dessa timmar som om de vore två. Får vi hoppas.

Känns som jag knappt har varit hemma ihelgen, förutom när jag sovit och jag & mamma har verkligen gått om varandras scheman i helgen. En helg som rasade iväg med tiden i ett kanske litet för högt tempo. Ungefär
som vanligt, i Majasliv med andra ord, tur jag är van.

Men det gör inget, för jag är rätt säker på att den kommande veckan kommer även den, vara hur bra som helst! Även om det nog kommer innehålla lite mer skolrelaterade sysselsättningar, än de senaste två veckorna som var en riktig mjukstart.

Nej, hörni, jobb var det. Hoppas alla får en HELT fantastisk söndag. & snubblade över världens bästa ord nu på morgonkvisten. Så himla sant, hejhej!

IMG_2297.JPG

