Jag tyckte att denna skulle passa in bättre än bra i min haglöfssamling, så den fick bli hemklickad och vi hoppas på att den anländer i början av nästa vecka! Efter denna är det banne mig köpstop hos familjen Maja/Nittra, jaaaa, förutom flygbiljetten till Stockholm och flygbiljetterna till Island och annat nödvändigt som kvällens utegång såklart. 🙂

jacka

Tur att det snart är jul då ett gäng jobbdagar väntas så att shoppingkontot får fyllas på igen efter 10 dagar i Stockholm, tror det kommer behövas om jag känner mig & mina tjejer rätt… 😉 & innan vi drar igång med försäljningen i Stockholm väntas några få men efterlängtade dagar hos Sofie & grabbarna i Västerås!

Älskade lägenheten är helgstädad, nya helgrosor står på bordet och nu ska jag & Nittra traska ut i halkan med Veronica Maggio i öronen innan bästa E kommer över på tacos och laddar pp inför kvällens konsert. Som sagt, man måste ju unna sig också… Ellerhur mamma! 

Och det där med Island känns ungefär hur spännande som helst, igår fick vi ett ytterligare bekräftelsemail inför sommarens praktik med lite info, så lyxigt att ha möjlighet till detta, bästabästa utbildningen och det bästa är att en av mina favoriter hänger med över 🙂

Så två bilder som sammanfattar veckan, en trött Qula och veckans fantastiska väder, November månad gick verkligen ut hårt, jag hoppas den fortsätter i samma veva. Det hade varit fantastiskt, dock lovar de plusgrader så antar att snöklädda Umeå kommer återgå till slask… Meeen man kan alltid hoppas den stannar!

IMG_3100IMG_3101

