Idag kör vi lite på sparlåga, vet egentligen inte riktigt varför. Det fina vädret blev som spått en grå söndag, så efter en långpromenad blev det långfrukost framför en mysig film, barefoot. Skönt med inga måsten idag!

Och förutom att dona i lägenheten har vi inte riktigt gjort något vettigt, en promenad till. Och jag har hunnit ändra mig ett flertal gånger om jag ska skicka hem Nittra eller inte, men imorgon börjar vi vår nya kurs, vilket kommer innebära långa dagar, helgerna är uppbokade & jag måste bara inse att hon har det bättre hemma. Så Nittra flyttar hem tills jul, där hon får hänga med resten av gänget! Och jag kan fokusera på skolan, träning & känna att jag kan hitta på saker utan att ha dåligt samvete, ”nu måste hon vara ensam hemma ytterligare”.
Så hon får åka hem med bror i eftermiddag. Det blir bäst så för oss båda, och hon har det nog nästan bättre där än här, just nu.

Har också tvekat fram och tillbaka om jag ska träna idag men har en känsla av att sparlågan försvinner om jag tar mig an ett pass, för jag har absolut ingen anledning till att inte åka iväg. Förutom den där sparlågan som ligger och tryter förstås.
Bjöd över Linnea spontant på kvällsfika & I huvudet på Gunde, så ska ta och fixa något gott tills det. Bara att släppa sparlågan, och kicka igång söndagen på riktigt för något måste ju ändå bli gjort idag!
Bild från gårdagens konsert som var hur bra som helst!!

IMG_3137.JPG

